Terazimom Hanımlar selam detaylı usg de damar direnci yüksek çıktı bu yüzden doktor kan sulandırıcı verdiii 4 gündür kullanıyorum yan etkileri nelerdir siz kullandınız mı acaba ?? Bacaklarımda bölge bölge morluklar oluştu böyle bir şey yaşayan var mı …
Kkardelenn1 Terazimom onunla alakalı olduğunu sanmıyorum ben 35 haftadayım en başından beri kullanıyorum bebeğe giden kan akışı azalmasın diye önlem olarak veriliyor hiçbir yan etkisini görmedım
myangelson Terazimom yan etkisi olmuyor pek. Morluklar iğneyi vurdugunuz yerlerdeyse normal çoğu kişinin morariyormus ben vururken morarma pek yaşamadım
Terazimom Kkardelenn1 anladimm bende hap olarak kullanıyorum 4 gündür ama bacaklarımda yer yer oluştu dün farkettim hepsini
Kkardelenn1 Terazimom farklı bir şeyden de olabilir kontrolde sorarsınız doktora içiniz rahat etmiyorsa
halitefe Terazimom doktorunuzla görüşün bu durumu normalde olmaması lazım hapın etkisi fazlaysa iğneye geçer belki
halitefe Terazimom endişelenme bir sıkıntı yoktur 80 de fazla değil ama haplar bir tık daha gazla etkili yani fazla gelse bile çokta zararlı bir durum yok en gazla dozu düşürür dediğim gibi