Askbaby Slm kızlar ben 34+1 hamıleyım 19 martta sezeryanla oğlumu kucağıma Alcam ins ama son da taktırmayı korkuyorum bayılttıktan sonra takarlarmı genel anestezi
Weewe Keşke başlık açarken biraz özen gösterseydiniz. İlk etapta anlaşılmıyor. ”Sonda” “hakkında” Herneyse, sondayı çoğu özel dahil bayıltmadan takıyor da rekabet nedeniyle özellerin ne yapacağı belli olmuyor artık. Ama genel uygulama bu. Hastaneye sormak en iyisi. Allah sağlıkla doğum versin inşallah 🙏🏼