Cans__ Nimpheloss aa bakayım canım çok teşekkür ederim. 31 haftalık olduk hem de ikizler hayat x2 zorlaştı
Nimpheloss Cans__ Rabbim kolaylık versin ben 32. Haftada bir kızla bu kadar zorlanıyorsam sizi düşünemiyorum bilee
Dilaraa55 09Tugba_0909 Insallah canim benim bitane de ufak oğlan var oda bazen uyutmuyor 🥲 inşallah senin olmaz uygulamaya göre doğum nezaman ?🥰🙈
Elifmehmetemin 09Tugba_0909 benim kızım 4 kg doğdu oğlum 38 hafta doğmasına rağmen oda 3.650 doğdu bakalım bu minik abla abisine benziycek mi 🤭
ikibebelianne-M 09Tugba_0909 uygun duvar yokmuş cok delik acılırmis yeni aldigimiz 1 senelik klimayi eski evde kiraci kullanacak biz burda yanıyoruz insanlar acimasiz hamile falan dinlemiyor duvar derdindeler
09Tugba_0909 Elifmehmetemin benim kızım da 40 haftalık doğdu 3720 gram çok güzel doğdu bakalım bu nasıl doğucak bu hamileliğimde iştah sorunu çok yaşıyorum eskisi gibi yiyemiyorum hatta görenler zayıflamışsın çok diyorlar
Adaklc6 32+4 bacak krampları ağırlaşma terleme burun tıkanıklığı 🤣🥺 hersey hazir sağlıkla alalım insallah kucaklarımıza 🤲💙
A_T_B142601 09Tugba_0909 34+2 olduk Havva çok sıcak çok çabuk yoruluyorum aya kaldığımda bir iki adim atıyorum ve hemen oturmak istiyorum geceleri uyuyamıyorum sağ veya sola yatamıyorum sırt yatamıyorum
Zeynepkab 09Tugba_0909 kaburga ağrılarım beni mahvetti bide kendimi yorduğum zamanlar da sağ bacağımda siyatik ağrısı başlıyor işte o beni mahvediyor. Onun dışında iyiyim çok şükür tabii biz sıcaklardan oturma odasına geçiş yapacağız artık eşimle yatak odası felaket🥵
09Tugba_0909 Zeynepkab valla bizde sıcaklar geldiğinden beri oturma odasında uyuyoruz klimanın önünde
Zeynepkab 09Tugba_0909 sabah kan ter içinde uyandım diyorum haziran böyleyse temmuz ağustos düşünemiyorum
Boncuk3434 Salı günü 33 olacam asla hiç bir iş yapamıyorum göbeğim hamile kaldığımdan beri hep aşagıdaymış herkes öyle diyo fark da ediyo hep aşagıda ayın 17. De uçuşumuz var o zamana kadar dogmam inşallah