Kızlar bebeğimi 1 bucuk 2 saatte bir emziriyorum bazen 1 saatte bir emziriyorum çünkü istiyor ve içtikten sonra omzuma alıp gazını çıakrayım diyorum direk kusuyor.sık sık emzirmek süt artırdığı için 1 bucuk saatte bir veriyorum genelde ama 3 saatte bir versem bile kusuyor direk bu normal mi ya.günde 3 posta kıyafet değiştirir oldum habire kusuyor emince gazını çıkarmaya bile korkar oldum yine kusacak diye çünkü memeden alıp omzuma koyduğum ann başlıyor boşaltmaya