Onurbanuu Aleyna_Dal normalde tek seferlık verılıyo ama ıdrar kulturunde bakterı cıktıysa fazla verılebılıyo
Aleyna_Dal Onurbanuu yok kültür daha vermedim sadece enfeksiyona bakarak 2 kere iç dedi de kafana takildi herkes tek içip belli süre arayla oluyormuş diye duydum
Esseraa22 @Aleyna_Dal tek kullanımlık toz size fazla mı verdi doktorunuz bende Perşembe gunu kontrolde verdi sonuçlara bakınca bugün kullanacağım tek seferlik
Aleyna_Dal Esseraa22 bende dün içtim yarın tekrar içmem gerekiyormuş da herkes tek doz içiyordu bende bilemedim
Aleyna_Dal Baharkle bende dün içtim yarın tekrar içmem gerekiyormuş da herkes tek doz içiyordu bende bilemedim
Aleyna_Dal Annekuzusu06666 Herhangi bir yan etkisi yada olumsuzluk olmuyor değil mi benim hamile arkadaşlarım tek doz hep kullanmışlar o yüzden sizlere sormak istedim teşekkürler cevabınız için 🫶
Esseraa22 @Aleyna_Dal demekki fazla enfeksiyon var tek tozluk geçmeyecek herhalde nasılsa doktor kontrolü altında sıkıntı olmaz inşallah