Yineyenidennn Ben çok kötü olduğumda acile gidiyorum. Dünden beri 10′dur ne yesem çıkarıyorum diyorum. Hamileyim diyorum. Bir kan tahlili verip prilam serum yapıyorlar. Ama genelde 1 küçük serum yetmiyor. 2. Rahatlatıyor anca.
Ondan sonra o gün rahat oluyorum. Ertesi gün de rahat uyanıyorum ama akşama devam. =/
O gün ne yiyebilirsem yemeye çalışıyorum işte. Bebek büyüsün bari biraz.