Kızlar merhaba 26+1 haftalık hamileyim 2 hafta önce şiddetli bir kanama geçirdim dr um bebekle alakalı olmadığinı ama plasentanın biraz altta olduğunu dinlenmemi söyledi.Nidicard kullanıyorum günde 3 kez , hala hafif hafif lekelenme devam ediyor. DR um 4 hafta sonra büyük ihtimalle yukarı çıkacağını söyledi ama böyle wc de leke görünce ister istemez moralim bozuluyor . Başına gelen var mı tedirginim.