myangelson tebrik ederim günde kaç tane kullanmıştınız ben geçen yıl Nisan ayında düşük yaptım sonra mart sonunda rahim filmi çektirdim bir adet sonrası gebelik testim pozitif çıktı yine Nisan ayında kimyasal geçirdim bu ikinci adetim Letu başladı adetlerim düzenli ama pcos görüntüsü var dedi Letu 3 tane başladı sabah öğle akşam cuma kontrol çatlatma iğnesi deniyecem geçen yıl klomen işe yaramamıştı umarım bu yarar