Beyzaylmaz Günaydın kızlar nihayet 37. Haftaya geldim hepizinede sağlıklı gelişim doğumlar diliyorum. Araştırma hastanesinde doğum düşünüyorum 37. Hafta doktor nelere bakıyor acaba 😌
Edasusari Beyzaylmaz nasıl nelere . Ben gittim ultrasonla aynı normal muane. Pozisyonu suyu kilosu. Ters bişey varsa söyler. Bi de acil durum gerekecek şeyleri söylüyor o kadar Benim öyle geçti. Çokta bişey demedi açıkçası. 🤷♀️
Zeynep66_ Beyzaylmaz net ye bakıyor birde normal kontrol bende pazartesi 37 olacağım haftada bir gitmeye başladım 35 ten sonra
Beyzaylmaz Edasusari benim ki kanala yerleşmişti en son gittiğimde bu çatı muayenesi falan varya onu yaparmı açısından sordum biraz tedirginim 🙄
Anonim3400 Beyzaylmaz çatı muayenesi 38’den sonra yapılıyor sana da soruyor eğer yapmak isterse yaptırmayabilirsin
Beyzaylmaz Anonim3400 çok teşekkür ederim ☺️ devletteki doktorlarımız bişey istemeyince surat yapıyorlar ya biraz mecbur artık 🫣
Edasusari Beyzaylmaz eğer sancın falan varsa bakar ama zararı yok çatı muanesinin korkma :) bana yapmıştı