cnrbia benim odaya çıkışıma kadar şekeri düşüyo diye 1 kere vermişler mama onu da o an hemşireler veriyo zaten siz yoksunuz bile ortalıkta o an kimse mamayı bulup da veremez bebeğe. Odaya gelince emdi zaten. Gerekirse alın bence mamayı hastane etrafında çok fazla eczane oluyo illa ki bulursunuz zaten hastane hazırlayıp yapıyo bir süre