Kızlar idrar yolunda yüksek enfeksiyondan hastaneye yatırıldım. Son haftalara yaklaştığım için ilaçla tedavi yerine antibiyotikli serum aldım 3 gün. Bu arada hem özel hem devlet takipliyim. Özeldeki doktorum benden hiç idrar tahlili istemedi, devletteki doktorum farketti ve gerçekten çok ilgiliydi. Doğumu da açıkçası devlette düşünüyorum. Damarlarım çok ince olduğu için antibiyotikli serum verdiklerinde damar yolum oynattığım için kolumu kaydı. Deri altına gitti o sıra fena şekilde yandı ve kolumu acıdan hissetmiyordum. O sırada nst ye de bağlıydım. O acıdan kendimi kastığım için nst de 3-4 defa 70 lere yakın sancı çıktı. Doğumhaneye alındım rahim ağzı açıklığına bakıldı. Bebek makat geliş şu anlık 36+5 im. Rahim ağzı açıklığı demek acaba çatı muayenesi mi oluyor? Kendimi o sıra çok tuhaf hissettim hazırlıksız bir anda doğumhanede rahime bakılınca doğum başlıyor sandım 🙈