Ben bugün 8+5e girdim. 5 ve 6. Haftalarda çok yoğun olan gogus hassasiyetim şu an tamamen azaldı. Şu an hiçbir belirtim yok zaten gogus hassasiyetim dışında bi belirti yaşamamıştım bulantı vs henüz başlamadı belki de başlamaz. sanki hamile değilim gibi bu da beni korkutuyor. Mide bulantım başlasın diye dua ediyorum resmen. Perşembe günü randevum var gideceğiz bakalım insallah her şey yolundadır