Hanımlar çok korkuyorum bana da yardımcı olurmusunuz ?
ben 12 nisanda kürtaj oldum kalbi durduğu için. Doktor ve çevremdekiler 40 günü bulur dediler adet olman ama benim 10 haftadan küçük olduğundan mıdır bilmiyorum hemen 7 mayısta adet oldum adet bitiminde yani 12 mayıs ilişkiye girdim birde 21 mayıs da girdim. 1 haziranda adet olmam lazımdı olmadım 4 hazirana kadar negatif çıktı 5 haziranda pozitif çıktı. Bir kaybım olduğu için hemen doktora gitmek istemedim bekledim ki gittiğimde direk keseyi göriyim. 14 haziran da doktora gittim ama doktor sormadı en son adet tarihimi ben 10 gün geciktim dedim sadece baktı hemen kese gözüktü 4+3 dedi haftaya gel bakalım kese büyicek mi dedi beta almadı haftaya yani 21 haziranda gittiğimde büyümüştü yolk saç gözüktü adet tarihine göre 6+3 dedi ama boyuta göre 5+3 dedi ama ultaronda 5+5 yazıyordu ben yine doktorun dediğini baz aldım ultrosan hata yapabilir diye haftaya gel kalbini duyalım dedi bugun gittim yolk gözüktü sadece embriyoyu alttanda karından da göremedi bende göremedim o yüzden dinletemedi daha erken demekki dedi haftaya gel şuan 5+5 dedi söyledim de doktora geçen hafta 5+3 demiştiniz şuan 6+3 olması gerekmez mi diye yok biz başka şeye göre hesaplıyoruz haftaya netleşir stres yapma dedi ilk keseyi gördüğünde geçmişimdeki kaybı bildiği için corasprin ve progestan vermişti şuan korkuyorum gelişimi mi durdu diye ya da neden bu kadar yavaş