Kızlar ılk çocuğumda göğüs ucu kremini hamılelıkte kullanmadım sonrasında yara oluncada çok etki etmemıstı gümüş kapağı yaralardan usanınca almıştım etkisini uzun zaman sonra görmüştüm peki böyle olup 2.hamılelıgınde hamılelıkten kullanmaya başlayıp etkısını gören varmı sizler hamılelıkte göğüslerinizi hazırlıyormusunuz emzırmeye kaşıkçı haftadan kullanabılırız bunları kullanıyormusunuz neler yapıyorsunuz ? Göğüs acısı hıcbırseye benzemıyor malum tecrubelerınızı paylaşırmısınız