Kızlar Perşembe günü suyu azalmış pazartesi tekrar gel bakmam lazım dedi suyu daha da azalmışsa doğumu başlatırlar mi baş pozisyonda şuan da suni sancı verip normal doğumu başlatırlar mi acaba diye düşünüyorum korkuyorum bir yandan kendi sancım yok açılmam da yok çünkü 39 haftalık olacak pazartesi günü