Kızlar emzirirken ve emzirdikten sonra sadece sol göğsümde kaşıntı ve sızlama oluyor. Dün içinde sertlik ve biraz ağrı vardı ama o bugün gitti.
Allah korusun mastit falan yazıyor internette, ilerlemeden önlem almak istiyorum.
Böyle bir şey yaşayan var mı? Doktora erkenden gideyim eğer böyle başlıyorsa. Deneyimli anneler yardım lütfen.