kızlar merhaba bugün 13 hafta oldum ama 12 haftalıkken de bebeğimin hareketlerini çok az da olsa hissediyordum özellikle de sırtüstü yattığında seyir İrme gibi sanki böyle karnının içinde dönüyor muş gibi bir hareket hissediyordum çevreme dediğimde de işte erkek erkek bebek hemen hareketlenir falan dediler size de oldu mu hiç bu ya da bu şekilde hissedip cinsiyeti erkek çıktığı ya da kız çıktığı oldu mu