47Umudum47 ben devlette yaptırdım bide sigortam falan yoktu aralık ayında yaptırdım klomen ve çatlama iğnesi kullandım o zaman ikisine en fazla 2500 verdim diye hatırlıyorum çatlama iğnesini hatta zor bulmuştuk her yerde yoktu yumurta takibinden sonra cumartesi akşam iğneyi yaptırdım acilde sonra pazartesi sabahta aşılamaya aldılar şuan 29+5 haftalık olduk çok şükür ilk aşılamaydı bende de pcos vardı ondan olmuyordu sağ tarafta yoktu hatta yumurta sadece solda bir tane vardı çok şükür rabbime oldu inşallah sizinde olur bolca dua edin rabbim isteyen herkese versin ❤️