Kubra001111 Kızlar ayy ne zaman doğum olacak acaba sancım yok ne yapsam aynıyım ne zaman gelir sancı salı gunu 40 hafta oluyor Dr gerekirse sezeryan diyecek
Damla_g28 Kubra001111 38+5 bende ayniyim ne gelen var ne giden çokta harrketliyim keyiflerini bekliycez artık ne zaman gelmek isterlerse 😂😂😂
Kubra001111 Meri4 yaa sancım yok hiç ne yaparsam yapım yok yani irtibatta kalalım bakalım ne diyecek doktorlarimiz
Kubra001111 arinmommy yaaa seninki de olmuş doktorum 40 haftadan sonra bebeğin durumuna göre 2 3 gün daha beklerim dedi
Zeynnnn arinmommy bende bugün tam 40 haftalık oldum bende de tık yok. Aynı şekilde doktor bana da 41 e kadar gelmese suni vericez dedi
Kubra001111 Damla_g28 evet ama 40 dolunca doktorum 2 3 gün daha beklerim en fazla ona göre duruma bakacagiz dedi kanala inmiş mi açılma var mı hepsini değerlendirip ona göre karar vercez dedi
Zeynnnn Kubra001111 gerçekten ya sabrım da kalmadı. Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağımza almayı nasip etsinnn yavrularımızı 💌
Kubra001111 Anneyimmmben squat hurma ananas ada çayı ve korunmasız ilişki gerçi tüm tuşlara bassam da bekliyorum