Artimed lanetine güvenmeyip duratest vardı birde eczanede ondan aldım o da bununla aynı yalan hepsi gerçekten o da pozitif çıkardı ama kan testimde beta 2 geldi ve ben 3 kez kimyasal gebelik yaşamış biriyim zaten pozitif görüp adet olmaktan çok korkuyorum. İyiki kan testi vermişim yoksa yine kimyasal oldu deyip depresyona gircektim ya hakkımı helal etmiyorum