Esma006 Gece 4 de sancim oldu uyuyakladim o sancı ile sabah 7 de eşimi işe gonderdim hala var sancı gecmedi ama can acıtacak kadar da değil kasıkta sancı
Su123 Esma006 dikkat edin siz yinede kaç dakikada geliyorsa not alın doktorum öyle demişdi artık sonlara yaklaştık allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Melileceee Esma006 sancılarının sıklığını takip et suyun veya nişan gelmediyse ve bebek hareketleri var ise bişey olmaz bunların dışında bişey olursa doktora gitmende fayda var
Esma006 Su123 sanciyi çekiyorum şuan kanamam vs suyum gelirse gitme taraftarıyım sezeryan olucak bide benim bebe 1 ay önde gidiyor o yönden sıkıntı yapı olarak 41.haftadayiz ben regl tarihe göre 37 o yüzden başladı sancılar