Arkadaşlar merhaba ben dün doğum yaptım 2. Doğumum oldu bu belki birilerine faydası olur diye yazıyorum. İlk doğum çok zor olmustu uzun sürmüştü ama bu öyle olmadı çok şükür. Aralarında tam 2 buçuk yaş var. Bu süreçte pilates topuyla sürekli egzersiz yaptım. Günde 1 hurmaya kolay doğuma niyet ederek Ayetel Kürsi okuyup yedim. Sancım başladığında Nâl i şerif i internetten çıkti almıştım onu sağ elimde tuttum doğum bitene kadar. Ve inanın gece 1 buçukta suyum geldi birden sancım başladı evde sıcak duşa girdim abdest aldım 2 buçukta hastanedeydim acilmamin 8 cm olduğunu bir saate doğumun olacağını söyledi ebe hanım. Çok şaşırmıştım beni kandirmiyorsunuz dimi falan demiştim ve dedikleri gibi 3.36 da oğlumu kucağıma aldım her şey su gibi akıp gitti. İlk kızımda 24 saate doğum olmuştu ve ben bunların hiçbirini yapmamıştım. Belki okuyana bir faydam olur diye paylaşmak istedim. Herkese su gibi akıp giden bir doğum diliyorum. ❤️