Kızlar bebeğim 6 aylık oldu daha yeni. Ama 2 haftadır mama reddi yaşıyoruz. Biberon değiştirdim olmadı. Evde Sma comfort( baştan beri onu iciyordu) var hadi dedim başka alayım Sma Optipro aldım yine aynı. Dün gittim aptamil presnyo aldım onda da aynı ev kutu kutu mama doldu. Ne yapacağımı şaşırdım. Ek gıdaya başlayacağız ama doyumluk değil henüz bu aylarda. Kaşık çok seviyor mamayı kaşıkla içiriyorum bazen ama o da dışarda çok zor oluyor. Meme seviyor ama sütüm az yetmiyor ona. Ne yapacağımı şaşırdım. Formül mamaların içeriği çok zengin, anne sütü yeterince almadı bari mamadan faydalansın istiyorum ama şimdi onu da istemiyor. Günlük cisli bezi 2’ye falan düştü öyle aç aç geziyor. Var mı önerisi olan ?