Kızlar dün özele gittim ve doktorum kan değerlerimin çok düşük olduğunu söyledi bende ilaçlar yan etki yaptığı için hiçbir ilaç kullanamıyorum sadece kan sulandırıcj iğne kullanıyorum .neyse bunun üzerine doktor ilaç kullanmazsan doğumda kan kaybından rahmini alırız hatta sen bile ölebilirsin dedi .dünden beri çok korkuyorum 34 haftalık oldum zaten korkuyordum şimdi nasıl doğurucam .aranızda kan değerleri çok düşük olup sıkıntısız doğum yapan var mı?