Sevimgencer 18 haftalık hamıleyım ve bas agrılarım bazen dayanılmaz oluyor bu normal mı sızede oluyor mu
FatmaAtess Sevimgencer valla kızlar 15 haftaya kadar aman ağrı kesici içmim diye çok direndim ama daha fazla direnemedim doktorun izniyle parol içiyorum bazen zaten hamilelere de bi parol içiyoyomuş geçmiş olsun şimdiden