Kızlar cinsiyeti öğrendik nasipse 2.oğlum geliyor. Kayinpederim çok mutlu oldu. Sevincini paylaşmak için bugün bize geldi. İlk çocuğumda da bi beklentisi vardı. İsim konusu açılınca ben direk yüzüne ‘ Baba oğlun senin adını koymak istedi ben izin vermedim, seni çok severim ama adını koymayacagim’ dedim.
Dünde ismi x mi olacakmış dedi gülerek( kendi ismini söylüyor) bende direk ‘Aras’ dedim. Adamin yüzü düştü. Ama ne yapayım valla ismi kötü bi isim olmasa vallahi koyarım. Çocuğuma sırf kalp kırmayım diye,sırf eşim tek erkek çocuk diye(sözde babasının adını koymak ona düşermiş falan…) neden bu kötülüğü yapayım 🥲