Esra11_10 Geceden beri sancılarım vardı belimden de giriyordu zaten alt tarafımda da hissediyordum o ağrıyı daha yeni avuç dolusu kan oldu her yer korkuyorum artık hastaneye gitmeye doğum mu acaba bu
Meryeminannesi20 Esra11_10 önce bi sakın ol hem kanama hem sancı bebeğin artık geliyor demek sancıların sıklığı ne durumda bebeğin hareketlimi duş almak için gücün varmı bi duşa gir
Esra11_10 seymaseda hala evdeyim sancılar gidiyor geliyor suyun gelmeden gitme demişlerdi doğum için illa su mu gelmesi gerekiyor ki hiç bilmiyorum
seymaseda Esra11_10 Hayır kanaman varsa beklememelisin canım 30 haftalığım dün sabah kanamam oldu hemen geldim yatış verildi
Esra11_10 seymaseda 37 haftalığım bende gittim doğum başlamak üzereymiş açıklığım azmış 3 de geri çağırdılar ay Allahım doğuracak olan herkese yardım etsin böyle ağrı yok 😔