Curcu Merhaba hanımlar. Eşimle ilişkiden sonra yaklaşık bir buçuk saat içinde ertesi gün hapı içtim fakat regl olmadım günüm geçti. Bu şekilde hamile kalan var mı test yaptırmaya cesaretim yok henüz. 3 yaşında engelli bir bebeğim var ikinci çocuğu hiç düşünmüyorduk baya tedbirliyiz aslında fakat kondom üretim hatalı çıktı patlamış üstüne de hemen hap içtim fakat regl olamıyorum. Hem bebek istemiyorduk ben de kızım da hazır değiliz. Hem de hamileysem bebeğe zarar vermiş miyimdir diye çekincem var. Test yaptır diyebilirsiniz ama inanın şu an hiç cesaretim yok. Böyle bir ihtimalim var mı önce onu öğrenip kabullenmek istiyorum.
Daisyy000 Curcu bir ihtimalim var mı önce Burada hap içtim hamile kaldım diyen çok post gördüm… Böyle bir ihtimal tabi ki var. İnşallah dilediğiniz gibi olmustur ve gebelik yoktur🌸 Hap adet duzenini alt üst ediyor o yüzden gecikme olması normal🌸
Bussbety Curcu olayınıza benzer yaşayan bir tanıdığım var. Hamile kaldı . Sağlıklı bir çocuğu oldu . Tabi doktor ilk zaman onda kesenin etrafında kan görmüştü. Ama sonra tedaviyle düzeldi
asil15 Curcu burda bende çok duydum canın hapı kullanıp hamile kalan ama sen vaktinde icmissin korur diye düşünüyorum regli olmana gelince bazen ilaçtan dolayı gecikmesi oluyor
busenaz68 Curcu Benim arkadaşım o seklde hamile kaldı korunmasız ilişki yaşamıştı sonrasında hemen ertesi gün hapı kullandı bebeği de küçüktü daha regl olmayı beklerken hamile olduğunu öğrenmişti
Curcu Daisyy000 umarım gecikmedir cevap için teşekkür ederim 🙏🏻 acaba kuruntum mu diyordum ama hap tamamen korumuyormuş anlamış oldum
Asfhjkkdk Bende daha öncesinde içmiştim ve korunma falan sağlamadı hap 9 hafta kalbi durdu bebeğimin ama bence ilaçtan dolayı değildi , adet gecikmeniz varsa test yapın kesinlikle
Curcu Asfhjkkdk çok çok geçmiş olsun 🙏🏻 test yapacağım biraz korkuyordum. Siz hap kullandığınızı doktora söylemiş miydiniz? Bebeğe zarar vermiyor mu?
Curcu busenaz68 Allah bağışlasın. 🙏🏻🌸 Beklediğimden daha çok cevap geldi hap çok da etkili değil anladığım kadarıyla
MCandan Curcu ben kaldım canım 1 saat içinde içmeme rağmen ,ihtimal vermediğim için gecikmeyi de ilaca bağlamıştım gecikmeden 2 hafta sonra test yaptım pozitif çıkınca şok oldum
Curcu MCandan cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 🙏🏻 gerçekten ben de ihtimal vermiyordum ama dün gece içime bir kuşku düştü. Allah size sağlıkla kucaklamayı nasip etsin. Hangi hapı kullandığını hatırlıyor musunuz? Doktora kullandığınızı söylediniz mi? Bir zararın dokunur muymuş?
MCandan Curcu ella marka kullanmıştım canım.Çok net bi şey söylememişlerdi canım ama 10.haftada fetal dna testi ile zaten çoğu hastalığı eleyebiliyorsun
anonim001 Curcu canım ertesi gün hapı hiç kullanmadım ama kullanıp adeti geçikenler oluyordu 7-10 gün geciken görmüştüm ilaçtan dolayı her bünyede farklı etkisi var ben gebelik değildir diye düşünüyorum
Curcu Kev genetik bir hastalıkla doğdu. Benim de gecikmiş oldum çok şükür üstümden büyük bir yük kalktı