arkadaşlar Öncelikle Hepinize Hayırlı Geceler 39+4 Haftalık Hamileyim.Bugun çatı muayenesi oldum Bebeğin kafası kanalda herhangi bir problem yok.Bugun alttan muayene olduktan sonra Sabah 11/30 civarı oldum akşam 8 gibi kahverengimsi pempemsi, hafif kırmızımsi bir lekenlenme fark ettim. büyük ihtimalle nişanım geldi.Bu arada Alttan muayene ederken kendimi hiç kasmadim ve canım yanmadı bunu da belirtmek istedim. Bebeğim Alttan baskı yapıyordu ama bu kadar şiddetli değil resmen ağladım diyebilirim Hastaneye gitmeme gerek varmı. Çarşamba günü 40+1 oluyoruz doktor ona göre suni sancı ile başlatiriz doğumu dedi o güne kadar benim sancım suyum gelmezse eğer tabiki. Şuan hafif hafif baskı yapıyor ama biraz önceki olan baskı çok farklıydı bu arada 1 cm açılmam varmış.