Mucizenintakendisi aynı şeyleri ben de bi arkadaşımdan duydum kaçıncı gidişimizde hala tanımıyordu bizi dedi, aslında çok güler yüzlü çok samimi diye düşünmüştüm o nedenle gitmedim, çok yoğun olan doktorlardan uzak durmak lazım, hele de instagramda bu kadar paylaşım yapanlardan, yapmaya vakit bulanlardan