demirrleydi_ ezgickm ikincisinde hafif silik gördüm sanırım ama üstte olanda yok göremedim ben umarım vardır herşey gönlünce olsun
Mihrasina_ ezgickm canım seni üzmek istemem ama bu kadar gölge hemen hemen her teste zorlayınca görünüyor malesef geçen ay çok belirgin bir ince çizgim vardı kan verdim negatif geldi o bile negatifti sen yinede yok gibi düşün olursa ne mutlu
ezgickm Mihrasina_ aaa yaptığım gibi gözle görülür olunca sevindim açıkcası ben ya ağır hastalandım antibiyotik başladık varsa zarar vermeyim diye yaptım aslında 🥹🥹 hayırlısı ama 🙏❤️
Siyahbeyaz_ ezgickm bende gördüm kuzum takip et bence testlerle, umutsuz olma bebiş seninledir belki de❤️
ezgickm Mirosunannesi_0120 o kadar hastayım ki kızlar gözümü bile açamadım allahtan hayırlıdı ama bulantım falan geçti bence yanlış sonuç vermişti testler🥺