Kızlar 29 Haziran’da taşınacağız 2 Temmuz’da sözleşme bitiyor 3 günlük kira param içerde kalıyor sizce ev sahibinden talep etmeli miyim bu arada ev sahibi 20 tl için kapımıza gelir elektrik parası diye bizim yatak odası kapısı biraz çatlamış onu yapmamızı söylediler bizde kabul etti sizce parayı talep edeyim mi yoksa (850₺ ) parayı vermeyin kapıyı siz yapın mi diyim sadece köpük ve boya alacaklar aslında sorum şu siz kiradan çıkınca içerde kalan kira parasını talep ettiniz mi ve ev sahibi verdi mi? Ben normlde istemem ama 10-20 tl için kapıma gelirler diye sinir oldum