Bende beta değerim 38 iken öğrenmiştim ve hemen randevu alıp gitmiştim kese vardı ama bebek yoktu 7. Hafta da gözüktü . Endişeleniyordum bende ama doktor çok normal daha küçük diyordu beta değeriniz güzel bir şekilde yükseliyorsa hersey normaldir bence halkınız da hayırlısı olsun