kimebaktin4 eşime ne dediysem inat etti bakalım hakkımızda hayırlı olanı olsun
ppmerlina gizli içecem ya yakalarsa falan diye dedim
kimebaktin4 ay ücreti ne kadar ya da devlette ücret alıyorlar mı?
rumisam olabilir canım ay ben p.tesi gideyim de alayım bari doğum kontrol hapı ücreti ne kadar hangi hap daha iyi korur acaba hiç kullanmadım adet düzensizliği vs yapar mı?
Kitapkolik660_ yok bana böyle bişe demedi ama eşimle çok konuştum inan ne dediysem vazgeçmedi bu durumda bence hak helal etmeme durumu olmaz kendisinin yaptığı da hak çünkü
Ebrunn_trn aynen çok zorlanıyorum ya belki doğursam diğerlerinden daha rahat büyür her anlamda ama yinede istemiyorum çünkü her anlamda ben ilgileniyorum o yüzden istemiyorum zaten migren atakları geçiriyorum çoğu zaman
Nursemom90 ah ah ya kardeş çok güzel bi duygu ne kadar çok olursa o kadar iyi diye düşünüyor ki haklı ama bu devirde hem maddi hem manevi çok yıpratıcı
Janssue o iğneler düzensizlik yapıyor ve hamile kalma olasılığı var bundan 10 sene önce komşumuz demişti annemle konuşurken ve bi kızı olmuştu
SemaNurSoy97 peki nasil kullanılıyor bu haplar bide mesela ilişki oldu ama akşam içmeyi unuttun sabah kalkınca içsen bişe olur mu?