Kızlar benim sat 10 mays ben 28 kan verdim negatif çıktı 12 hazirn gebeliği öğrendim beta 20 yeni olmuştu şimdi 28 den sonra gebelik oluşmuş doktora 10 Mayıs desem fazladan hesaplick sonra son aylarda erken doğuma alcaklar son adet tarihini farklı söylesem ne olur sanki?