ozgerbas Bat 27 yani bugundü. Dün bta baktılar ve sonucum 0.2 yazıyor mesela ben 10 gün adet olmasam geç döllenme gibi bir durum söz konusu olabiliyor mu? Yoksa zaten regl günü 0.2 çıkmış gebelik yok daha da olmaz mı ?
tahamommy ozgerbas dediğiniz gibi adet olmazsanız geç yumurtlama ihtimali var demektir, her zaman yumurtladıktan 14 gün sonra adet görürüz eğer ki döllendiyse gebelik olur yani zaten, adette gecikme olup beta negatifse yumurtlama gecikmiş demektir
Merveemctgcl ozgerbas son şüpheli ilişkinin üstünden 12 gün geçtiyse artık pozitife dönmez herhalde ama aktif ilişki devam ediyorsa ve o ay 15.günde değil 25.günde yumurtladıysan evet ihtimal var
Hizliveofkeli ozgerbas Geç yumurtladıysanız ve yumurtlama dönemi ilişki olduysa olabilir neden olmasın. Önemli olan yumurtlama tarihi. Geç döllenme dediğimiz şey aslında geç yumurtlama oluyor. Yumurtlama tarihinden sonraki 14.günde de adet olursunuz.