Busra1904 Arkadaşlar tsh kaç çıktı sizin yüksek çıkıp çocuğun sağlık durumu iyi olan var mi çocuğun yaşı büyüdüğü halde hale sağlıklı olan da yazabilir yardımcı olabilir misiniz hani zeka anlamında önemli diyorlar ondan merak ediyorum
ZzZeynepppp Busra1904 tsh 0.01 çıktı dahiliye endokriloji bölümüne yönlendirdi boğazdan usg olcamış ilaç takibi yerine her ay takip yapılacakmış
Simsiyahh Busra1904 ben ona baktım bir doktor diyor ki erken doğuma sebep olurmuş tsh yüksekliği onun dışında bebeğin hiç bir zekasını birşey yapmazmış korkmayın benimkide 7.8 çıktı endokrin bölümüne git dedi doktorum gideceğim ona göre bakıp hap verecekler galiba
oglussannesiiii Busra1904 benim değerimde 4.44 tü levitron 50 mg kullandım şükür şuan 1.99 a düştü ilacını düzgün kullanırsan insallah birşeyi olmaz yavrunun canım ❤️
Nur124 Busra1904 doktorum t4 daha önemli normalse gerek yok dedi zaten ilaç da kullanmadım şuan da 2.70 tsh iki ay önce de 2.20 idi duzeldj yanı
SudeNazz9 Simsiyahh ilacla birlikte gebelik boyunca hep 2.5 un altında tutmanız gerekiyor, aksatmadan devam edin ilaca, gayet iyi sekilde düzeliyor
Bus51 Busra1904 canım 10 haftalık hamileyim.5 haftalıkken tsh 4 çıktı hemen endokronolojiye gittim,25mg levortion başladı .şuan 2,20 .ama doktorum hamilelik boyunca kullanacaksın.tsh hızlı yükselen bir şey dedi .mutlaka doktora git
Larisabebegim Benim 4 küsur çıktı euthrox 50 mg verdi doktor gebelikte 1-2 arasında tutulması gerekiyor ilaçla çözümü var. Birde T4 değerinin yüksekliği İYİ gebelikte T4 değerini alıyor bebek
Busra1904 Larisabebegim t4 de düşük ilaç içiyorum çok yüksek zaten ama değerler çok değişmiyor . İlk 3 ay önemli galiba hamilelikte
hulya10 SudeNazz9 ilk 3 ay 2.5 sonrasında 3ün altında olması gerekiyor diye biliyorum 4. Ayı bitirdim doktorum bu dönemde 3ün altında olması yeterli dedi