Leyna Merhaba kızlar dün çatı muayenesi olmuştum ilk kez ve doktorum çatın çok iyi müsait demişti sonrasında kasık bel ağrısı başladı dünden bugune kahve akıntı oldu ara ara gelen kasık bel agrısuyla birlikte. Saat 1-2 arası koyu kıvamlı kanlı akıntıda geldi nişanımın olduğunu anladım. Doktorumu aradım gel dedi şuan yatışımız yapıldı 1 cm açıklığım var sabah suni destek alıcam. Dua istiyorum bende burda sizler için dua edicem 💞💕💞
GoNcaN Leyna neden hemen suni sancı vermek istediler genelde nişan geldikten 1-2gün içinde doğuruyolar 🤷🏻♀️ Allah yardımcın olsun ssğlıkla al kucağına bebişini 😍🙏🏼
Leyna GoNcaN Canım sancıyla geldim fakat yeterli değil kendi sancım sabaha kadar gelmezse suni vericekler çok teşekkür ederim 💕❤️
GoNcaN Leyna o zaman inşaallah kendi sancın gelir 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Daha rahat olursun öyle diyolar bende daha doğurmadım 🙈 🙈
aydemirelif Bende 38+2yim keşke benide alsalar hemen bi an önce doğsun istiyorum rabbim kucağınıza almak nasip etsin hayırlı doğumlar
Leyna aydemirelif Rabbim razı olsun sizinde en kısa zamanda saglıkla sıhhatle kucagınızda olur inşAllah