bebek_29 Erkek bebek isminde ikisi arasında kaldım sizce hangisi isimli yeni doğan hastane çıkışı yaptıracağım için sordum 😊
Laviniiaa bebek_29 Atlas daha hoş geldi sanki. İsimlerin enerjisine inanıyorum atlas deyince daha sakin naif bi çocuk beliriyor kafamda 🙂 benim de erkek Asil ismine karar verdim
cihangirinannesi0812 Bencede Atlas güzel. Alaz yazılısı okunuşu güzel ama ben olsam Alaz koymazdım anlamı ateş ya bebeğe koymak istemezdim yani . Tabiki son karar senin hakkında hayırlısı olsuuun