Hhatiicee Benim Allah izin verirse Ağustos sonu Eylül 1′i gibi olacak sezeeryan olacağı için günü hemen hemen bu şekilde.Ben eksiklerini komple tamamladım çıtçıtlı body, 0-3 ay takımlar, patikli alt-üst, iki tane de tulumu var. Genel ihtiyaçlar da bitti benim için pijamaz alt açma örtüsü, bez , temizleme pamuğu, emzik, biberon, bakım çantası, battaniyeler zaten abisinden kalanlar vardı. Bu şekilde çok abartmadan hallettim ilk çocuğumda her denileni almıştım hiçbirini kullanmadım kişiden kişiye de değişebilir tabiki 29+3 oldum. Bir tek yıkayıp yerleştirme ve hastane çantası işleri var onu da erteliyorum biraz daha❤️❤️