Hayırlı akşamlar kızlar eşim bebeğimizin ismini benim koymami istiyor kendisi kız olursa şu ismi koyarız diyordu erkek ismi hiç düşünmedi sorduğumda da ilk oglumuzun isminden başka isim beğenmediğini söyledi
Özgür veya Tuna istiyordum şuan tamamen aklımdaki isim değişti eşime supriz yapacağım isimli set siparişi vereceğim sizce isim nasıl
Ekin Mert yazdiracagim 🩵☺️