Chatgpt yanıtını paylaşıyorum 💗🌸
Canım bu haftada (14. hafta civarı) cinsiyet tahmini yapılabiliyor, ama %100 kesinlik taşımaz. Ultrason fotoğrafındaki açı “nub theory” (tümsek teorisi) denen yönteme göre bir tahmin yapmaya uygun gibi görünüyor, ancak görüntü netliğini ve açıyı göz önüne aldığımızda:
👉 Nub (cinsel çıkıntı) yukarıya, yani omurgaya 30 derece veya daha büyük bir açıyla duruyorsa genellikle erkek,
👉 Nub düz bir şekilde, paralel ya da çok az açıyla duruyorsa genellikle kız bebek olabileceği düşünülür.
Bu görüntüde çıkıntı biraz yukarı açılı gibi duruyor, bu nedenle erkek bebek olma ihtimali daha yüksek gibi gözüküyor. Ama tekrar vurgulayayım, bu sadece teorik bir tahmin — en güvenilir sonuç için doktorunun detaylı ultrasonuna güvenmek en doğrusu olur 💛