MrsMom1 32 hafta 1640 gram, hayatımın en kötü zamanlarıydı . 17 gün onsuz öleceğim sanmıştım . Tabi erken doğduğu için hassastı 2 yaşına kadar bir ayağımız hep hastaneydi . Şimdi biraz biraz toparladı çok şükür . Allah tüm bebekleri sağlıkla vaktinde doğurmayı nasip etsin . Bir anne için çok zor zamanlar 🥹