12-13 haftada başlattı doktor. Ferrozinc diye bi kapsüldü fakat midemi çok bulandırıyordu düzgün içemiyordum söyledim, Vegaferon flakon verdi içilen türden bi ilaç. Bir de demir 2 olanlar mide bulandırıyormuş demir 3 olanlar bulandırmıyormuş demir 3 formunda olanı yazdı. Ona rağmen 28-30 haftalarda anemi çıktı kansızlık kan değeri düşüklüğü vs. Damardan verdiler 3 tane serum şeklinde Inferject ilacın adı. Şuan da Vegaferona devam ediyorum. Bence kullanılması gerekiyor bebek bütün depoları emiyor ve çok gerekli bir vitamin.