Cnsymn Çokk sevindim yapısık olmamasına🙏 Çünkü Benimde Sizin Gibiydi Bak Doktorum dediki yapısık olsaydı Bu Allah Korusun Mesaneye kadar inebilirdi o zaman sıkıntı olurdu dedi Yani Rahim Alınabilirdi Daha Bir çok risk işte Ama Yapısık Olmaması Ve Benimkinin Arka Duvardan Geliyor olması Avantajmış Çünkü Ön Duvarda Olunca Plesanta Hem Yapısma oluyor Hem Mesaneye zarar veriyor demişti Hatta Bana Çok Dikkat et yedi yirmi dört yat diyemem ama elinden geldıgı kadar ağır aktivite ve kesinlikle cinsel ilişki alttan muayne yasak dedi Şükürki Kanama Vs Hiç Yaşamadım Kanama olmadıgı içinde 38 hafta bitiminde dogumum oldu darısı sana inşallah korkma yani normal sezeryan bir farkı yok