Leontiine Kızlar 12. Haftamdayım bazen karnımın içinin aşırı gergin olduğunu hissediyorum sanki çekiştiriyorlar gibi tam tarifte edemiyorum ama bunu yaşayan var mı bazen korkuyorum ağrı yok aslında ama o gerginlik benide geriyor😀
Beyzatnc26 Leontiine bende 8 haftalığım aynı şeyi bende yaşıyorum sağ kaşığımi sanki biri çekiyor gibi oluyor
Leontiine oeceo ya aklıma geldi aslında ama imkansız diyorlar bu haftalarda hareket için ondan umutlanmak istemedim 😀
oeceo Leontiine benimki 15. haftada falandım kendini taş gibi semserrttt yapardı bazen. mesela evde temizlik yaparken çok hareket edersem eğilip kalkarsam hala kaskatı yapıyor kendini içerde😅öyle bir durumda karnımız da geriliyor tabii
Zehrasan 32+3 haftalığım benimde gerginlik başladı bebek kudurmuş gibi bi oraya bir buraya savuruyor beni çok fena canım yanıyor sancı mı var acaba ilk gebeliğim geceleri uykumda ağrılarım oluyor
Leontiine oeceo evet tam olarak dediğiniz gibi biraz iş yapayım daha sık oluyor otururken ya da yatarken bişey yok genelde 😀
Burcu_drn Leontiine canım suyun normalden fazla olması sıkıntı tabi ama öyle bir şey olsa Dr mutlaka söylerdi. İlk baktıkları şey o merak etme. Soruna gelecek olursak bende 16+2yim ve ara ara oluyor hep şeye yoruyordum karnım büyüyor ve geriliyor bu yüzden bunları yaşıyorum😄 hareket olabileceğini sanmıyorum çünkü minnacık dahaaa
__Kubracik01__ Leontiine ben şuan 33 haftaligim aynı şeyleri yaşadığım için suyun fazla olabilir dedim benim öyleydi tatlı şeyleri abartılnca oluyor dikkat edersen su normale dönüyor 😊
Leontiine Burcu_drn evet ya hareket için doktorda daha hissedemezsin demişti. Yanıtınız için teşekkür ederim ☺️
Leontiine Beyzatnc26 tam olarak böyle evet dik yürümeye çalışınca çok zorluyor hep omuzlar aşağıda artık canım yanmasın diye dkfkfk
Beyzatnc26 Leontiine hayirlisiyla kucağımıza almak nasip olsun herseye tedirgin oluyoruz oda yoruyor insanı 🫣😊
Leontiine __Kubracik01__ diyetisyen kontrollüyüm zaten ya hiç tatlı yemiyorum hamileliğimden beri tek yediğim meyve onda günde 1 tane