Aysegl12 ben geçen yıl ocakta bir kimyasal yaşadım sonrasında Ağustosta gebelik oluştu 8 haftalık boş keseden hem düşük hem kürtaj oldum yine Aralık ayında kimyasal yaşadım. Şuan gebeyim 13 haftalık kan sulandırıcı ve progestan kullanıyorum darısı sana inşallah