Kızlar 4 Haziran’da eşim geldi şehir dışında çalışıyor normalde 10unda gitti ama ben 11inde adet oldum . Bugün eczaneden test aldım ikinci çizgi silik çıktı. Kan testinde de 3.4 çıktı ama acil doktoru anlamadı acaba gebelik var mı yok mu yada başına gelen ben böyle düşünceden duramıyorum pazar gününe kadar nasıl duracam