Sultan67 Kizlar benim bi arkadasim doktora gidip test yaptirmis ama daha erken demis arkadasim bana resim atti beta-hcg "🔼3811" olarak gorunuyor HBsag 0.15 negatif yaziyor hamile mi simdi arkadasim
pamuksekerinannesi Sultan67 Aaa neden negatif yazıyor ki benim beta hcg 384 tü hamilesiniz dedi doktor
Ceren35 Kan sonucunu alıpta doktora girmemiş mi göstermeye o ne gatif yazan ne diye? Bencede hamile şuan 2 gün sonra yine yatırsın artış varsa doktora girer zaten
Suheda pamuksekerinannesi canm benm ailemde hepatit b tasiyiciligi var da ondan biliyorum herkesin bilmemesi normal
pamuksekerinannesi Suheda Geçmiş olsun cnm.. Aynen eksik okumuşum beta değerine göre negatif demiş diye anladım
Almilam HBsAg negatif demek yapılan hepatit B testlerinde hepatit B ya da hepatit C hastalığı olmadığı anlamına gelmektedir. Vücutta hepatit hastalığı olmadığını gösterir.Yani hamile canım hayrlsyla rabbim kucağna almayı nasip etsin arkadaşının 🙏👶😇
Suheda pamuksekerinannesi saol kuzum 4ay once malesef bu illetten babami kaybettim 😓 o yüzden herkese soylemek istiyorum.herkes cocuguna dogdugunda hepatitb koruyucu aşısı yaptirsin kendinin ve esinin ara ara hepatit tahlinine baktırın cunku benim.babamdan dakardesime gecti😣
pamuksekerinannesi Suheda Hay Allah başın sağolsun cnm benim ya çok üzüldüm😞 Yaptırırım cnm iyi oldu söylediğin ama keşke başından böyle bir olay geçmeseydi tabi😞
Suheda pamuksekerinannesi Allah razı olsun canm malesef elden bisey gelmior rabbim benden babamı aldı ve bi evlat verdi böyle düşünüp kendimi avutuyorum yoksa kafayı yerdim😣
pamuksekerinannesi Suheda Bende babamı 15 yaşında kaybettim.. Allah bir şekilde sabrını veriyor 😞 Geride kalanlara uzun ömür versin Rabbim🙏
Nur1 Sultan67 hbsag hamilelikle ilgisi yok negatif olması hepatit gibi bulaşıcı hastalık olmadığını gösteriyo beta hcg hamilelik değeri buda tüksek çıkmış zaten gün geçtiköe katlanarak artması gerekiyo bir diğer randevunuzda kesinleşir