38+1 dün doğum yaptım normal doğum yaptım 38+0 da kontrol vardı Altan muayene yapıldıaz bişi kan gelmesi lazımken baya geldi kanama ve tekrardan hastaneye gittim baktılar yatış verildi açılmam başlamış kanama da var yatış yapalım dediler yatışım oldu dün sabah sancıma baktılar az açılmam da 1 bucuk santim dediler suni sancı verdiler 4 damla anca damladı büyük ihtimalle tam hatırlamıyorum ama fazla bir suni sancı almadım sancılar artı ve açılmam hızla artış oldu 5 santim idi beni doğumhaneye aldılar Altan bidaha baktılar 6 olmuş dedi ve doktorum suyumu patlattı orda biraz sancılar fazla olmaya başladı saat 13 gibi sancılar baya arttı ve en son ıkınma isteği geldi yengeme dedin ıkınma isteği geldi çağır dedim koşarak çağırdı kızzlar geldi saçı görünüyor dedi 14 20 gibi doğum haneye aldılar ebeler biraz baktı tamam dedi doktora doktorum geldi hemen doğum haneye oturdu şimdi sancı gelince ıkın durmadan dedi dediği gibi yaptım var gücümle ıkındım 14 45 de dünyaya geldi o an bütün acılar bitti mis kokulum yanımdaydı sarıldım ten tene temas yaptılar hemen bana sarılıp uzandım biraz sonra bebek doktoru aldı gitti kızım tahlileri aşıları yapıldı şimdi minik mucizem uyuyor bende size hemen yazayım dedim rabbim herkes sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin çok güzel bir duygu biraz uzun yazdım kuısura bakmayın 🥰🥰🥰